Иргэн, аж ахуйн нэгж, байгууллага нь газар эзэмших тухай хүсэлтийг хэрхэн гаргах вэ?
Иргэн, аж ахуйн нэгж, байгууллага нь газар эзэмших тухай хүсэлтээ цахим систем болон төрийн үйлчилгээний нэгдсэн цахим системээр дамжуулан гаргана.
-Иргэн нь газар эзэмших тухай хүсэлтдээ дараах зүйлсийг тусгана:
• овог, нэр, байнга оршин суугаа хаяг, иргэний бүртгэлийн дугаар;
• эзэмших газрын засаг захиргаа, нутаг дэвсгэрийн нэгжийн харьяалал, хэмжээ, зааг, байршил, нэгж талбарын дугаар, нэгж талбарыг харуулсан тойм зураг;
• газар эзэмших зориулалт, хугацаа.
-Аж ахуйн нэгж, байгууллага нь газар эзэмших хүсэлтдээ дараах зүйлсийг тусгана:
• аж ахуйн нэгж, байгууллагын оноосон нэр, харьяалал, хаяг, улсын бүртгэлийн гэрчилгээний хуулбар;
• тухайн аж ахуйн нэгж, байгууллагын үйлдвэрлэл, үйлчилгээ явуулах газрын засаг захиргаа, нутаг дэвсгэрийн нэгжийн харьяалал, хэмжээ, зааг, байршил, нэгж талбарыг харуулсан тойм зураг;
• газар эзэмших зориулалт, хугацаа.
Газар эзэмших хүсэлт болон түүнд хавсаргасан баримтыг газрын асуудал эрхэлсэн байгууллага нягтлан хянаж шаардлага хангаагүй тохиолдолд хүсэлт гаргагчид мэдэгдэж үндэслэлийг тайлбарлана. Хүсэлтэд хавсаргасан баримтууд шаардлага хангаагүй тохиолдолд хүсэлтийг хүлээж авсан бүртгэлээс хасах эрсдэлттэй юм.
Эх сурвалж: Газрын тухай хууль /2002.06.07/ 32 дугаар зүйл